Soproni SZC Handler Nándor Szakképző Iskolája

 

A Szakmák Éjszakájának jelmondata: „próbáld ki, csináld meg, ismerd meg!”

próbáld ki!
narancssárga színnel jelöljük az interaktív programokat, amelyekben a látogatók is részt vehetnek

csináld meg!
zöld színnel jelöltük azokat a programokat, amikben a látogatók az adott szakmához tartozó tevékenységben is

kipróbálhatják magukat

ismerd meg!
kék színnel jelöljük az előadásokat és bemutatókat, amelyekben megismerhetik az adott szakma vagy iskola titkait

Soproni SZC Handler Nándor Szakképző Iskolája

9400 Sopron, Halász u. 9-15.
 Időpont  Gyerekeknek
(ált.isk.)
 Fiataloknak
(14-18 év)
 Felnőtteknek
Folyamatosan Informatikus szakma. Robotoljunk? Robotoljunk! Robotok programozása egyszerűen, avagy hogyan is lesz barátom az informatika.

Rajzolni és rajzolva lenni avagy mi is az a “kroki”?

Ha a gyurma életre kel….. Segítsünk ebben egy kicsit.

1+1=3 nem csalás nem ámítás. Így lehet kettőből hármat csinálni.

Feltárul a rejtett világ, kétdimenzióból átlépés három dimenzióba.

Digitális művészet, amely a számítógépek világát köti össze a művészettel.

Kiállítás, amely a tanulók munkáit mutatja be és tered ad az elmélyült szemlélődésnek a művészi élmény átélésének.

Informatikus szakma. Robotoljunk? Robotoljunk! Robotok programozása egyszerűen, avagy hogyan is lesz barátom az informatika.

Rajzolni és rajzolva lenni avagy mi is az a “kroki”?

Ha a gyurma életre kel….. Segítsünk ebben egy kicsit.

1+1=3 nem csalás nem ámítás. Így lehet kettőből hármat csinálni.

Feltárul a rejtett világ, kétdimenzióból átlépés három dimenzióba.

Digitális művészet, amely a számítógépek világát köti össze a művészettel.

Kiállítás, amely a tanulók munkáit mutatja be és tered ad az elmélyült szemlélődésnek a művészi élmény átélésének.

Informatikus szakma. Robotoljunk? Robotoljunk! Robotok programozása egyszerűen, avagy hogyan is lesz barátom az informatika.

Rajzolni és rajzolva lenni avagy mi is az a “kroki”?

Ha a gyurma életre kel….. Segítsünk ebben egy kicsit.

1+1=3 nem csalás nem ámítás. Így lehet kettőből hármat csinálni.

Feltárul a rejtett világ, kétdimenzióból átlépés három dimenzióba.

Digitális művészet, amely a számítógépek világát köti össze a művészettel.

Kiállítás, amely a tanulók munkáit mutatja be és tered ad az elmélyült szemlélődésnek a művészi élmény átélésének.

18:00      
18:30 Játékos barangolás az informatika oktatáshoz kapcsolódó tantermekben, tereken.  Játékos barangolás az informatika oktatáshoz kapcsolódó tantermekben, tereken.  Játékos barangolás az informatika oktatáshoz kapcsolódó tantermekben, tereken.
19:00      
19:30  Játékos barangolás az informatika oktatáshoz kapcsolódó tantermekben, tereken.  Játékos barangolás az informatika oktatáshoz kapcsolódó tantermekben, tereken.  Játékos barangolás az informatika oktatáshoz kapcsolódó tantermekben, tereken.
20:00      
20:30  Játékos barangolás az informatika oktatáshoz kapcsolódó tantermekben, tereken.  Játékos barangolás az informatika oktatáshoz kapcsolódó tantermekben, tereken.  Játékos barangolás az informatika oktatáshoz kapcsolódó tantermekben, tereken.
21:00      
21:30  Játékos barangolás az informatika oktatáshoz kapcsolódó tantermekben, tereken.  Játékos barangolás az informatika oktatáshoz kapcsolódó tantermekben, tereken.  Játékos barangolás az informatika oktatáshoz kapcsolódó tantermekben, tereken.